Corporate
4 săli aparținând Centrului de Conferințe Vega Hotels vă stau la dispoziție în vederea organizării evenimentelor de tip prezentări, conferințe, congrese, simpozioane, team-building-uri, ședințe, întâlniri de afaceri, conferințe de presă, seri de networking sau întâlniri corporative.
Echipa Vega Events vă oferă consultanță atât pentru alegerea sălii ce se pretează cel mai bine tipului de eveniment contractat cât și pentru servicii opționale incluse în pachet: coffee break-uri, servicii de restaurant – meniuri personalizate (dejun/cina), servicii de cazare cu tarife PROMO, oferite în funcție de pachetul de servicii solicitat.
Pentru că detaliile fac diferența, vă invităm să luați legătura cu echipa Vega Events: email: evenimente@vegahotels.ro, tel: 0742.03.30.88
Tip eveniment: team building-uri, seminarii / work-shop-uri, conferințe/interviuri
Săli disponibile: 4
- Set-up-uri multiple
- Dotări tehnice: videoproiector, ecran, flipchart, sonorizare
- Coffee break în vecinătatea sălii
- Dejun / cina – în restaurant/pe terasa hotelului
- 15% reducere pentru servicii de cazare incluse în pachet
- 10% reducere la organizarea următorului eveniment la Vega Hotels
- Hotel Vega*** – Hydra Events Hall 120 mp – 120 locuri teatru
- Hotel Vega*** – Pegasus Conference Room 60 mp – 50 locuri teatru
- Hotel Faleza*** by Vega – Riviera Conference Room 60 mp – 50 locuri teatru
- Hotel Vega*** – Orion Meeting Room 60 mp – 18 locuri round table
- Pentru pachet personalizat vă invităm să ne contactati pe email la evenimente@vegahotels.ro.
(închiriere sală cu dotări tehnice incluse & servicii de coffee break & servicii de restaurant: dejun&cina)
- Tarifele menționate includ TVA.