Urmărește-ne

private

Nunți

Pachete nunți

Pachet Classic

Am fost întotdeauna de părere că atenția la detaliile organizatorice nu trebuie să răpească din farmecul unui eveniment atât de important. Lăsați toate grijile în seama echipei Vega Events și veți primi asistența și suportul de care aveți nevoie.

Vă vom recomanda salonul potrivit marelui eveniment, meniul cel mai potrivit bugetului alocat și preferințelor culinare ale invitaților; Dumneavoastră spuneți-ne ce tradiții veți respecta și ce așteptări aveți de la nunta de vis, de restul detaliilor ne vom ocupa noi. Tot ce va rămâne de făcut este să vă bucurați cu adevărat de acest eveniment unic.
Meniurile personalizate și asistența acordată vă vor convinge să rămâneți alături de noi și la alte evenimente speciale din viaţa Dvs., la care vă așteptăm cu oferte de fidelizare.

Pentru că detaliile fac diferența, vă invităm să luați legătura cu echipa Vega Events: email: evenimente@vegahotels.ro, tel: 0742.03.30.88


Beneficii incluse în pachet

3 feluri incluse / tort / prăjiturele / fructe
Pachet de băuturi non alcoolice inclus
Consultanța pentru organizarea evenimentului
Meniuri speciale pentru vegetarieni, lacto-vegetarieni, copii și meniuri fără preparate din carne de porc

Gratuități

Cameră pentru miri
Sistem sonorizare / recomandări pentru DJ formatie
4 meniuri (miri și nași)*
Aranjament sală (mese rotunde/fețe de masă)

Discont-uri

Peste 30% reducere pentru cazarea oaspeților
15% reducere pentru organizarea “ciorbei de potroace”
10% reducere la organizarea următorului eveniment la Vega Hotels


* acordate la comandarea unui număr de minimum 100 meniuri

Saloane eveniment

Lyra Restaurant (parter Hotel Vega****) – Capacitate: între 30 – 60 locuri
Andromeda Events Hall (etaj 1 Hotel Vega****) – Capacitate: între 50 – 150 locuri
Ambarcațiunea Vega River – Capacitate: 60 locuri

Tarife

*Pentru pachet personalizat vă invităm să ne contactati telefonic la 0742 033 088 pe email la evenimente@vegahotels.ro.

Alte detalii

Taxa de staff: valoarea unui meniu pentru persoanele aferente deservirii (1 bucătar + 1 ospătar – 25 de invitați)
Valoare avans 1.000 lei la data încheierii contractului, 2.000 lei cu 1 luna înainte de eveniment
Confirmarea numărului final de invitați – 4 zile calendaristice înainte de eveniment.
________________________________________________________________________________________
Preturile conțin TVA. Plata se face în lei, la cursul valutar al BNR din data semnării contractului.

Pachet 1 GOLD

+ pachet open bar Gold (băuturi alcoolice)
Incluse în pachet open bar: vodka, scotch whisky, gin, Campari, Martini, Bailey’s
Interval servire: 3h

Pachet 2 PLATINIUM

+ pachet open bar Platinum (bauturi alcoolice)
Incluse în pachet open bar: vodka, scotch whisky, gin, Campari, Martini, Bailey’s, Aperol, bere draught/sticla, vinul casei alb/rose/roșu
Interval servire: 3h

Pachet 3 DIAMOND

+ pachet open bar Diamond (băuturi alcoolice)
Incluse în pachet open bar: șampanie, vodka, scotch whisky, gin, Campari, Martini, Bailey’s, Aperol, Bere draught / sticlă, Vinul casei alb / rose / roșu
Interval servire: nelimitat

Pentru cerințe speciale incluse în pachet open bar (bourbon, cognac, Jagermeister, tequila, Baccardi, scotch, vin îmbuteliat, energizante) – se transmite o ofertă personalizată